آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی
آموزش آنلاین انگلیسی جایگزینی عالی برای تدریس در خارج از کشور است. انعطاف پذیری ، راحتی و آزادی این فرصت را به معلمان می دهد تا هنگام کار در خانه با دانشجویان بین المللی ارتباط برقرار کنند.

 

خواه به دنبال کسب درآمد اضافی ، تنظیم برنامه کار خود از خانه یا ایجاد تغییر در زندگی دیگران باشید ، می توانید آن را در آموزش زبان انگلیسی از طریق فرصت های خانه در EF پیدا کنید. آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اکنون از همیشه آسان تر است.

 

خواه قبلاً هرگز تدریس نکرده باشید یا ساعت ها تجربه کلاس داشته باشید ، کلاس آنلاین پیچیده و در عین حال ساده ما از همه ابزارهای لازم برای کمک به شما برخوردار است. همین امروز سفر آموزش آنلاین زبان انگلیسی خود را آغاز کنید.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای بچه ها

آموزش آنلاین بچه ها می تواند یک تجربه سرگرم کننده و پاداش آور باشد. کودکان در چین انگیزه و علاقه زیادی به یادگیری زبان انگلیسی (English learning) دارند. فرهنگ چین معلمان را به عنوان اعضای جامعه که نسل بعدی را آموزش می دهند و پرورش می دهند بسیار بالا ارزیابی می کند. آموزش آنلاین بچه ها از خانه با EF می تواند یک تجربه واقعا ارزشمند باشد.

 

ما تمام دستورالعمل های تنظیم ، پشتیبانی فنی و مواد مورد نیاز برای ایجاد راحتی در کار با یک برند جهانی را ارائه خواهیم داد. شما قادر خواهید بود ساعت های خود را انتخاب کنید و هر هفته به برنامه یکسانی پایبند باشید ، به شما این امکان را می دهد که به همان دانش آموزان آموزش دهید و یادگیری و رشد آنها را مشاهده کنید.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به بزرگسالان

اگر می خواهید در حالی که از راحتی و راحتی خانه خود کار می کنید ، به بزرگسالان آموزش آنلاین فرصت خوبی دهید.

 

این نقش تحقق بخشی است که در آن می توانید ساعات کار خود را انتخاب کنید ، اندازه کلاس را انتخاب کنید - EF کلاسهای گروهی و درسهای یک به یک را برای تدریس و همچنین مواد درسی را برگزار می کند ، بنابراین حدس و گمان را از برنامه ریزی درس خارج می کند. امروز بدون نیاز به ترک خانه خود به تیم جهانی EF بپیوندید!

کلاس های آنلاین ما برای بچه ها بخشی از مدل یادگیری ترکیبی ما است. دانش آموزان ما در کلاسهای گروهی در مراکز انگلیسی ما در چین شرکت می کنند و سپس می توانند هر هفته یک جلسه آنلاین شخصی به نفر را با معلمین ماهر مانند شما انتخاب کنند. معلمان آنلاین بخش بزرگی از سفر کلی یادگیری دانشجویان ما هستند. آنها توجه فردی را فراهم می کنند که به دانش آموزان امکان می دهد مهارت های خود را تقویت کنند ، اعتماد به نفس کسب کنند و دیدگاه جهانی را تجربه کنند.

 

Rapid LI

آموزشگاه Rapid English با همکاری Imperial انگلستان در پی این است که با نوین ترین و با کیفیت ترین روش های تدریس به شما زبان آموزان محترم خدمات آموزشی ارائه دهد.

 

چرا Rapid English؟

در دوره های تخصصی و ترمیک ما شما میتوانید با استفاده از کتاب های تایید شده Oxford و با کمک اساتید مجرب و همچنین با استفاده ازچالش های ترمیک که برای شما زبان اموزان عزیز در نظر گرفته شده در فضایی دوستانه همراه با نوین ترین روش های تدریس خودتان را به چالش بکشید و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

 

چرا Imperial؟

Imperial انگلستان توانسته است با تلاش های بسیار ارزنده مدارکی را در اختیار فراگیران زبان درکشور های مختلف از جمله ایران قرار دهد که تاییدیه Ofqual (تاییدیه صلاحیت انگلستان) را دارا بوده و علاوه بر آن زبان آموزان محترم میتوانند به وسیله ی کد اعتبار این مدرک بین المللی اعتبار مدرک اخذ شده ی خود را بسنجند.

 


بازار گوشی | قیمت گوشی | قیمت لپ تاپ | قیمت موبایل زبان ,آنلاین ,آموزش ,انگلیسی ,خانه ,تدریس ,آموزش آنلاین ,زبان انگلیسی ,دانش آموزان ,انتخاب کنید ,آنلاین زبان ,زبان آموزان محترم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قنادی نهال ابوالقاسم کریمی(Abolghasem Karimi) تخفیف لوازم یدکی پراید پژو ال۹۰ برلیانس هایما بازدید ساز